Wojas to znana polska marka obuwnicza, która cieszy się dużą popularnością w naszym kraju. Firma oferuje szeroki wybór butów dla kobiet, mężczyzn i dzieci, w różnych stylach i rozmiarach. Jednak czasami zdarza się, że po zakupie butów w sklepie dochodzimy do wniosku, że nie są one idealne dla naszych stóp lub nie spełniają naszych oczekiwań. W takiej sytuacji pojawia się pytanie, czy można zwrócić buty w Wojas?
Czy można zwrócić buty w Wojasie?
Wojas ma własną politykę zwrotów, która reguluje możliwość zwrotu towarów zakupionych w sklepie. Zgodnie z polityką firmy, klienci mają prawo zwrócić kupione produkty w terminie 30 dni od daty otrzymania zamówienia, bez podawania przyczyny. Oznacza to, że jeśli zakupione buty nie odpowiadają naszym oczekiwaniom, możemy je zwrócić w ciągu 30 dni od daty ich otrzymania.
Warunki zwrotu:
Jednak istnieją pewne warunki, które muszą zostać spełnione, aby skorzystać z prawa do zwrotu w Wojas. Przede wszystkim obuwie powinno być w nienaruszonym stanie, nie może nosić śladów użytkowania ani uszkodzeń. Buty powinny zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu, wraz z kompletnymi metkami i dowodem zakupu (np. paragonem lub fakturą). Warto również pamiętać, że koszty zwrotu ponosi klient.
Jak zwrócić buty w Wojas?
Proces zwrotu butów w Wojas jest stosunkowo prosty. Jeśli zdecydujemy się na zwrot towaru, powinniśmy skontaktować się z obsługą klienta firmy, aby dowiedzieć się o dokładnych krokach do wykonania. Zazwyczaj będziemy proszeni o wypełnienie formularza zwrotu, który zostanie dołączony do przesyłki. Następnie będziemy musieli odesłać buty na adres wskazany przez sklep. Po otrzymaniu zwróconego towaru i potwierdzeniu, że spełnia on warunki zwrotu, Wojas dokona zwrotu należności na nasze konto.
Warto zaznaczyć, że polityka zwrotów może ulec zmianie, dlatego przed dokonaniem zakupu lub zwrotu warto sprawdzić aktualne warunki na stronie internetowej Wojas lub skonsultować się z obsługą klienta.
Zwrot Wojas. Zakupy w sklepie internetowym
Zakup przez internet daje klientowi prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony konsumenta. Zgodnie z polskim prawem, klient ma prawo zrezygnować z zakupionego produktu w terminie 30 dni od daty otrzymania zamówienia, a towar można zwrócić bez konieczności podawania przyczyny. Jest to tzw. prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Warunki zwrotu produktów
Aby dokonać zwrotu produktu zakupionego w sklepie internetowym Wojas, klient musi pamiętać o kilku istotnych warunkach:
- Produkt powinien być w nienaruszonym stanie i nie może nosić śladów użytkowania, które wykraczają poza standardowe przymiarki.
- Wszystkie metki, opakowania, a także dowód zakupu, czyli paragon lub faktura, powinny być zachowane i dołączone do zwracanego towaru.
- Klient musi wysłać towar z powrotem do sklepu w określonym terminie, zazwyczaj jest to 30 dni od daty poinformowania o odstąpieniu od umowy.
Procedura zwrotu
Procedura zwrotu produktów w sklepie internetowym Wojas jest stosunkowo prosta i przejrzysta. Produkty można zwrócić w dowolnym salonie stacjonarnym Wojas. Można je również odesłać do sklepu internetowego. Dla zwykłego klienta będzie on jednak płatny. W tym celu należy wypełnić formularz zwrotu i dołączyć go wraz z dowodem zakupu do zwracanej paczki. Skan wypełnionego formularza trzeba też wysłać na adres mailowy sklep@wojas.pl. Następie zaadresowaną paczkę należy wysłać pod adres:
Wojas S.A.
Sądowa 17
34-400 Nowy Targ z
dopiskiem „zwrot internetowy”.
Zwrot kosztów
Gdy zwrócony towar spełnia warunki zwrotu, klient ma prawo do zwrotu zapłaconej zań kwoty. Pieniądze powinny zostać zwrócone w ciągu 30 dni od daty otrzymania zwróconego produktu przez sprzedawcę.
Wyjątki od prawa zwrotu
Warto zaznaczyć, że nie wszystkie produkty są objęte prawem do odstąpienia od umowy. Dotyczy to np. towarów szybko psujących się, dostarczanych w zamkniętych opakowaniach, których nie można zwrócić ze względów higienicznych, a także produktów wykonanych na specjalne zamówienie klienta.
Darmowy zwrot towaru w Wojasie – jak?
Z darmowego zwrotu mogą skorzystać jedynie klienci posiadający konto w sklepie internetowym Wojas.
Aby zwrócić zakupiony produkt, należy zalogować się na swoje konto, a następnie w zakładce „Zwroty” wybrać opcję „Zwróć przesyłkę”. Można to zrobić, zamawiając kuriera DPD, umieszczając paczkę w paczkomacie lub dokonać zwrotu w salonie stacjonarnym. Po wybraniu metody zwrotu pojawi się formularz zwrotu, który trzeba wydrukować i dołączyć do zwracanej paczki.
Jeżeli wybieramy kuriera DPD, otrzymamy numer listu przewozowego oraz informację, kiedy kurier odbierze paczkę. Przy wyborze paczkomatu InPost, zostaniemy przekierowani do strony InPost. Po wypełnieniu formularza na podany numer telefonu otrzymamy kod SMS do nadania paczki w paczkomacie. Jeżeli zdecydujemy się na zwrot w sklepie stacjonarnym, wraz z formularzem zostanie wygenerowana etykieta, którą trzeba przykleić na przygotowaną paczkę zwrotną i udać się z nią do salonu firmowego Wojas.
Zwrot płatności nastąpi na to samo konto, z którego opłacono zamówienie. W przypadku płatności za pobraniem zwrot wysyłany zostanie na konto podane w formularzu zwrotu.